13.05.2013

Pary

NOWA KOLEJKA KART: Chestia. Franklena. Frank i Ally. Po 29. pojawi się Jary, Lorian, Emma i Paul, Remlena. Reszta par ma modyfikacje kart i to potrwa dłużej. Wybaczcie zwłokę za Jily, to konieczne.


Związki bohaterów pierwszoplanowych

Lily





Snily - Snape i Lily
związek platoniczny



Lorian - Lily i Dorian
1974-1975
więcej...
#lorian



Jily - James i Lily
Urodziny "Mojej Dziewczyny" - Huncwockie Gody
więcej...
#jily

James





James i Skye
1974 - 1975 



James i Serena
1975

ORAZ


Jary - Mary i James
1976
więcej...
#jary


Jily - James i Lily
Urodziny "Mojej Dziewczyny" - Huncwockie Gody
więcej...
#jily


Jesimes - James i Jessica
Zmiany i układy
więcej... 


Dorcas





Doriusz - Dorcas i Syriusz
#1 wakacje 1976 - Podsłuchane Rozmowy
#2 (romans) Rozstania i Powroty - Oschłość i Promienność
#3 Urodziny "Mojej Dziewczyny" - TBA
więcej...
#doriusz


Luke i Dorcas
Prawda czy Fałsz? - Próba Regulusa
więcej...


Argeadowes - Dorcas i Liam
1976 (jedynie retrospekcje i wzmianki)

Syriusz






Syriusz i Serena
1975


Doriusz - Dorcas i Syriusz
#1 wakacje 1976 - Podsłuchane Rozmowy
#2 (romans) Rozstania i Powroty - Oschłość i Promienność
#3 Urodziny "Mojej Dziewczyny" - TBA
więcej...
#doriusz


Eriusz - Emmelina i Syriusz
Zwykli Znajomi - Oschłość i Promienność
więcej...
#eriusz


Blaver - Black&Carver/Syriusz i Ally
TBA
#blaver

Marlena





Marlena i Gia
1974


Remlena - Remus i Marlena
1975 - Kolacja
skomplikowana sytuacja:
Sylwester w Dolinie Godryka - Podwójna Randka
więcej...
#remlena


Franklena - Frank i Marlena
Hogsmeade - Fałszywa Prawda
(ustawka) Sylwester w Dolinie Godryka - TDA
więcej... (wkrótce)


Marlena i Natasha




Remus





Remlena - Remus i Marlena
1975-1976 (do Kolacji)
skomplikowana sytuacja - Sylwester w Dolinie Godryka - Podwójna Randka
więcej...
#remlena


Remus i Emmelina
tylko pocałunek


Bremus (Bree i Remus)
 TBA
#bremus

Emmelina




 

Emmelina i Remus
tylko pocałunek


Eriusz - Emmelina i Syriusz
Zwykli Znajomi - Oschłość i Promienność
więcej...
#eriusz


Chemmelina - Chase i Emmelina
tylko pocałunek (Urodziny Mojej Dziewczyny)
więcej...
#chemmelina


Emmelina i Paul (Vance)
kanonowe małżeństwo
więcej...


Peter





Peter i Jo
Hogsmeade - Pocałunek Szatana 


Greter - Greta i Peter
Urodziny Mojej Dziewczyny - TBA
#greter

Hestia





Chestia - Chase i Hestia
1975-76
więcej... (następni w kolejce)
#chestia


Hestia i Jayden
Utrapienia i Rozwiązania - TBA
#hayden

Chase





Chestia - Chase i Hestia
1975-76
więcej...
#chestia


Chemmelina - Chase i Emmelina
tylko pocałunek (Urodziny Mojej Dziewczyny)
więcej...
#chemmelina

Mary






Jary - Mary i James
#1 1974
#2 1976
więcej...
#jary


Mary i Dorian
1975 (wzmianka)


Mary i Alec
od. jesień 1976-Zmiany i Układy

Jo






Peter i Jo
Hogsmeade - Pocałunek Szatana 
więcej...



James i Jo
tylko pocałunkek (Pocałunek Szatana)



JOrdan - Jo i Jordan
Sylwester w Dolinie Godryka - TBA
więcej...

Inne pary



Frank i Alicja (niedługo)


Isaac i Prim



Regulus i Regina (3 część)

Pary zapożyczone (z ANLT, Magic Grade'a, ktore nie dotykają bezpośrednio HzTLa)



Diana i Liam





Lethan (Lukrecja i Ethan)
1957-58 (związek)
1959-1960 (romans)
Belle i Seth (po 29)






4 komentarze:

  1. Hej hej! Tu! Tutaj! Mam spoiler! Ile przegapiłam? Jakie? Powiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory były trzy, które są publikowane na fb <---

      Usuń
  2. Spoiler comment
    MASAKRA. Zawsze w HzTL tak 'potajemnie" shippowałam Prim I Isaaca, bo generalnie bardzo polubiłam cały wątek i sytuację Spadochroniarzy, a postać Isaaca wręcz POKOCHAŁAM. I kurczaczki gdy dowiedziałam się, że Prim jest zła to byłam z jednej strony zachwycona, bo dawało to tyle ciekawych możliwości i perspektyw, a z drugiej strony kompletnie zdruzgotana, bo znaczyło to albo komplikacje P&I albo to że Isaac nie jest do końca dobry (właściwie to jest zły) albo mądry. A teraz dowiaduje się, że to się rozleci. Ten spoiler złamał mi serce, bardziej niż wszystko inne w HzTL razem wzięte. My heart is bleeding.
    Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, żebyś wiedziała, jakie to będzie dramatyczne :'((. Chce mi się płakać, kiedy myślę, że będę musiała kiedyś to opisać...

      Usuń

Autorka jest głodomorkiem, a akurat nie ma Danio w pobliżu. Chcesz ją dokarmić? Napisz komentarz! Wystarczy zwykłe: "przeczytałem" z anonima, a ona już ma dzienne zapotrzebowanie Witaminy K(omentarz).

Obserwatorzy

Theme by Lydia Credits: X, X